۷ پاسخ

۳ ماهش که پر شد دیگه خداروشکر ‌کولیک هم رفت

دقیقا 3ماه و20 روز داروهاشو قطع کردم وخوب شد دیگه

از شیرش نیست؟آخه من شیر دخترمو عوض کردم کلا کولیکش از بین رفت الان یه شیر دیگه میخوره باز نفخ کرده😤

سلام بعد ۴۰ روزگی‌از اوجش اومد پایین
اما اوایل ۳ دیگه رفع شد

من پسرم پنج روز دیگه چهار ماهگیش تموم میشه دو سه روزه گریه شدید نداره انگار خوب داره میشه

اخرای سه ماهگی

من دخترسه چهار ماهگی خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی