۹ پاسخ

اره جدیدا اینجوری شده از ترس گریه هاش جرات ندارم جایی برم

اره والا

میخاییم بریم بیرون نمیاد حاضر بشه ،میخاییم بیایم خونه هم نمیاد ...

ن حالامیگ بریم خونمون

اره همینطوره با گریه میاد خونه

پسر من ک و ن نشستن نداره فقط میگه بریم

اره مخصوصا پارک

ای کاش اینجوری بود انروز رفتیم خ نه مادرشوهرم هی گیر داد بریم خونه بریم خونه شام نخورده اومدیم خونه🥺🤣

با گریه نمیاد ولی جایی میریم بیچاره میکنه منو

سوال های مرتبط