۵ پاسخ

ب من گفتن بیومیل سبک بود راضی بودم اینسری هم بیومیل میگیرم

فدات ب منم گفتن نخر منم نخریدم بعد بچم بستریی شد گفتن برین شیر خشک بخرین و اسم چند تا مارک رو اورد بعد بهش گفتم اپتامیل گفت اون پیدا نمیشع و اگه گیر بیاریی عالیع دیگه هیچی رفتیم یه شیر خشک مارک آشغال گیرمون اومد
ولی تو اشتباه نکن مارک اپتامیل پیدا کن بزار توی کیفت داشته باشی

عزیزم من از دکتر داروخانه پرسیدم گف نان بازم تجربه ای از شیرخشک ندارم
ولی میگن نان و اپتامیل خوبه بازم باید ببینی کدوم سازگاره ب نی نی

اگر شیر خشک لازم باشه خود دکتر تو بیمارستان بهت میگه برو بگین نسبت به وزن وشرایط نوزاد

نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی