۲۴ پاسخ

به من گف ۳۶ تموم شد

دکتر من گفت وارد ۳۵هفته شدی قطع کن

به من گفتن ۳۶ هفته دیگه قطع کن

دکتر من گفت تا ۳۶ هفته بخور

از ۳۶ نباید بخوری.

من دکترم گفت ۳۵ هفته کامل پر شد قطع کن

قطع کن

من ۳۵ دیگه قطع کردم

ی ماه مونده ب زایمان شنیدم باید قطع شه

به من گفت ۳۴ هفته قطع کن

۳۶ باید قطع کنی من ۳۶ هفته قطعش کردم

دکتر بمن گفت تا وسطای ۳۶هفته بخور

پایان ۳۶هفته باید قطع بشه

دکتر من گفت از هفته ۳۲ قطع کن

از همین الان

از ۳۶ هفتگی باید قطع کنی

فقط اسپرین باید قط شه من امپول انوکسا میزنم اون موردی نداره؟؟؟

آسپرین چرادادن بهت؟

اسپرین تا ۳۶هفته

ای جووونم زیاد نمونده هاا نی نی ت بدنیا بیاد🥰

وای اگه قبولش نداری چرا میری پیشش🤣🤣

معمولا آسپرین رو میگن از هفته ۳۶ باید قطع کنی
چون خون رو رقیق می‌کنه و موقع عمل زایمان شاید خطرناک باشه
منم خودم از ۳۶ هفته قطع کردم

۳۵ هفته ۶ روز دیگ‌نخور

من امپول انوکسا میزنم. دکترم گفت تا روز زایمان باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد