من دوماه همینم دلیل بیخوابی بچه من رفلاکس وکولیک یعنی اعلائم بچت متوجه نمیشی چرا تمیتونه بخوابه اگه آرومه فقط بیداره شاید کلا روزو خواب بوده شب وروزشو قاطی کرده
شاید خودت ی چیزی خوردی کافئین داشته اگه شیر خودتو میدی
خاهر من از ۱شب تا اذان صبح بیداره
دختر من هر شب همینه🤣
دلدرد
ای خدااا چرا این بچه ها نمیخوابن🥲😪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.