مادری تا آخرش همینه ریلکس کن
منم جواب سلفری اومد چند روز خوشحال بودم الان نگران انومالی ام 🥲😅
قول میدم سالمه سالمه تخت بگیر بخواب
گاهی میگم اگه میدونستم این سن اینقد ماجرا داره اصلا باردار نمیشدم.قبل بارداری دکترم گفت سنت کم نیست اما زیادم حساب نمیشه
من 26 بهمن آنومالی دادم هنوز نیومده جوابش
عزیزم نگران نباش مطمئن باشه سالمه فقط بخاطره سنه
کسی هس شبا خوابش نمیبره؟!😢😢😢
ببخشیددوستان سلفری چیه
به من که گفتن ۸فروردین میاد چه کنم😔
شما چرا دادین؟
سلام عزیزم زودتر احتمالا میاد منم انتی دادم ولی سلفری هم دادم گفتن ۲۶ اسفند ولی احتمال زیاد یا چهارشنبه میاد یا شنبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.