۵ پاسخ

ابجوش با ابلیمو عسل زیاد بخور

حتما متخصص عفونی یا ریه برو
بمن اموکسی کلاو و دو تا اسپری دادن

ای خدا این کرونا تیغی
من و خانوادم گرفتیم حدود ده روز درگیرش بودیم تا خوب شدیم

منم اینجوریم. فکر کنم ویروسه

عزیزم شربت سیمو پرگنا هم بگیر مخصوص خانومتی باردار کمکت میکنه ،باید دورشو بگذرونی احتمالا بازم ولی پیش یه دکتر دیگه برو ،یا از دکتر خودت بپرس چیا مجازی استفاده کنی

سوال های مرتبط