۱۸ پاسخ

الهی بگردم ای جان چه قدر مظلوم داره نگاه میکنه واقعا لعنت به هر چی واکسن 😔

آخ مادر
چقدر مظلوم نگاه میکنه😭😭😭😭

الهی بگردم😭😭😭😭
دخترمنم 6عید واکسن 4ماهگیشه

بچه منم خیلی اذیت شد همش نالع میکرد منم همراهش گریه میکردم خیلی بد بود

اگه داغ لباساشو کم کن

دو هم همین بود ؟ من دوماهگی فجیع بود چهار بهتر بود
بچگی سخته یکی دوروز

بچه ی منم شنبه واکسن شو زد خیلی اذیت شد تا صبح فقط گریه کرد

وی خودااا بخورمش چقد ناز و خوشگل شده ماشالله

اون پتو رو از زیرش بردار تب داره بیشتر گرمش میشه تبش میره بالا

۴ماهگی واقعا سختتتتتتتتتت عذاب اوره فقط رو پا میخوابید یکم

عکس های ماه‌گرد درست میکنم کسی خواست پیام بده 😍

دورت بگردم خاله🥺🥺زودی خوب میشی خوشگلمم🥺🧿

همه میگفتن دوماهگی سخته
ای بابا
انشالله هرچی زودتر خوب بشی کوچولو

وای پسر منم فردا واکسن چهارماهگیش هست چیکار کنم ترسیدم منم یعنی اینقدر درد داره

چهارماهگی واقعااا سخته

کی این واکسنو درس کرده اه همیناروهم خوراکی درس کنن دیگه منم هنو ۶ ماهگی نزدم

لعنت به ۶ ماهگیییی بچه من شنبه زدولی نابودمون کرد بچه ای ک شب ۹.۳۰ میخابیدتاصبح بیداره و گریه میکنه ۲و۴ رو زداصلاانگار ن انگار ولی این یکی بیچارمون کرده ۲ شبه چشم روهم نزاشتم

ای خدا عزیزم🤕زود خوب شو نی نی ناز🩷

سوال های مرتبط

مامان ๓คђรค ภเɭค مامان ๓คђรค ภเɭค ۸ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی