بچه ها انتی 1 بده ؟؟؟نگرانم

۶ پاسخ

عزیزم این عدد بسته به سن جنین میره بالا احتمالا وقتی آن تی دادی سن جنین کم بوده و در کل هم بد نیس اگه بالا بود بد بود

اووه عالیه که

نه عالیه خدا رو شکر

عالیه چ بدی انتی بالای ۲ و نیم بده

نه عزیزم عالیه

عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی