۳ پاسخ

من پسرم سرلاک حریره بادام گندم و خرما و گندم و سیب خورده و گندم و سیب و خیلی دوست داشت مث شیرخشکه با اب باید قاطی کنی ولی فرمش شبیه فرنیه خوبه یبار برای امتحان هم شده بده ببین شاید دوست نداشته باشه

من سرلاک دادم خوشش نیومد بخاطر دونه های ویفری توش اگه هنوز از غذا های بافت دار بدش میاد نگیر براش الکی میمونه

کارخونه درست میکنه مثل شیر خشک باید قاطی آبش کنی چند تا مزه داره دختر من اصلا دوست نداشت

سوال های مرتبط