۲ پاسخ

سرلاکا پره شکره ندی بهتره اگه شیرشو میخوره نگران نباش بچست دیگه هروزش فرق داره مخصوصا که در حال رشدن

سلام صبح بخیر پسر منم چند روزیه غذا نمیخوره🥲 من براش سرلاک گندم و سیب برند نستله گرفتم دیروز به سختی خورد نمیدونم برای دندونشه یا واکسن یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی