یکم زنجبیل بریز تو چای کمرنگ بخور بهتر میکنه
دکتر ب من دمیترون داده اون خیلی بهتر میکنه
قرص دمیترون عالیه
وای منم همینطورم اینقدر بالای نافم درد میکنه اینقدر درد دارم همراه با حالت تهوع
هیچ قرصی جواب نمیده نمیدونم چیکار کنم!؟
چوب شور بخور صبحها
توی دهنت پسته شور بذار همش در حال مگیدن باشی و یه چیز شور بمکی کمتر میشه
تا ۱۲ هفته بعدش کم میشه
یه کوچولو دارچین درحد یه نصفه قاشق چایی خوری بزن برو چایی بخور خیلی خوبه تاثیر ذاره اگرم میخوای شیرینش کنی یا قند یا شکر کن نبات نخور
سرم برو بزن اگه هیچی جواب نمیده واست
من پرتقال میخورم آروم آروم
یه کم بهتر میشم
من فقط با دمیترون زنده موندم تا ۳ ماه اول ک با دمیترون هم به شدت حالم بد بود الان باز یکم کنترل میشع
به دکترت بگو یه قرص دیگه میده
من اینقدر اوردم بالا دیگه خون بالا میارم دکترم گفت برو گوارش بهت نامه بستری بده
ادامس. بخور
من دمیترون میخورم
منم هنوز همینم قرص ها کارایی نمیکنه برام هیچی نمیتونم بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.