شیره توت برای قند خوبه

۷ پاسخ

کلا هیچ شیره ای خوب نیس شیرینه دیگه

قند بالا داره خود توت خوبه

اره عزیزم فقط زیاد نخور چون قند رو میاره پایین و سرگیجه بهت دس میده

عزیزم برو عطاری قند رژیمی بگیر قهوه ای رنگه کشمش توت سفید اینا قند داره

چیز شیرین قند داره‌چه طبیعی چه مصنوعی.

نهههه خیلی قندش بالاس

اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۳ ماهگی
مامان محمد آریا مامان محمد آریا ۸ ماهگی