۹ پاسخ

من نبردمش دکترش گفت رشدش خوبه واجب نیست
ولی برای اطمینا ادرار و مدفوعش رو بردم ازمایش

منم دلم نمیومد همه ام میگفتن نبر وقتی بچت همه چیش نرماله
اما برا اینکه خیالم راحت بشه و برای سلامتی خودش بردم
خودمم میخواستم برم بیرون طاقت نداشتم ببینم حالم بد میشد اما پرسنلش نذاشت گفت بمون کنارش
فهمیدم دخترم کم خونی داره و ویتامین دی بدنش بالاست اگه نمیبردمش بعدا پشیمون میشدم و عذاب وجدان میگرفتم
بردم ک متوجه شدم همچین مشکلی داره تا بتونم پیشگیری کنم

من دادمش دست باباش بردش اصلا نرفتم تو آزمایشگاه تا میومد هم براش دعا خوندم

اجبار که نیست ولی برای خیال راحتی بردمش امروز
تو بغلم بود و بچه گریه میکرد منم اشک میریختم باهاش اما بردمش که وجدانم راحت باشه

منکه نبردم دلم نمیومد .یعنی بردم واسه یکسالگی خانه بهداشت هم چیزی نگفت .دکتر خودش نبردم ببینم میگه ببرم یانه

من امروز میبرم ولی بخاطر ازمایش خیلی میترسم

سوال منم هست
ولی معمولا میگیرن
ببینن تیروئید و کم خونی و... نداشته باشن

من بردم ، خودم از اتاق رفتم بیرون

منم دلم نمیاد

سوال های مرتبط