۵ پاسخ

فشار عادی من اینه.اگه قبلا این بودی همیشه پس طبیعیه ولی اگه اومده پایین.یه چیز مقوی بخور

به خودت برس مایعات زیاد بخور تغذیه ت مهمه

فشارت پایینه شیرینی بخور

چه داروی های خوردی برا بار داریت قبلش

نه عزیزم فشارت یکم پایینه به دکترت لگو حتما

سوال های مرتبط

مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد