افسردگی بارداری چه شکلیه؟این حالت بی قراری و ناامیدی همونه؟

۵ پاسخ

بله من با اينكه قرص ميخورم ولي خيلي باهاش درگيرم

آره عزیزم همونه
از آینده می‌ترسی بعضی وقتا پشیمون میشی از اینکه باردار شدی بهونه گیر و کم طاقت شدی
از اینکه نتونی بچه رو خوب تربیت کنی یا بزرگش کنی یا پسش برنیای می‌ترسی
انگار صبر نداری و یه چیزی کمه ولی نمیدونی چیه ولی قراری
اینا و حتی بیشتر از اینا علائم افسردگی بارداریه
من خودم الکی الکی رو چیزای الکی گریه میکنم

خیلی بده خیلی ساعت ها برااینکه یکیو تواینستا سوپرایز کردن زوق کرد گریه کردم

خیلی بده خیلی خیلی 😭😭

واقعا برای منم سواله

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی