فقط یه سوال اینکه بچه شما شیرخشک رو مثلا ۶۰ تا رو تو چن دیقیه میخوره دخترمن قبلنا تند تند میخورد شیشه زود خالی میشد الان نمیدونم بخاطر برفک دهنشع ۶۰ تا رو تیکه تیکه میخوره ۱/۵طول میکشه تا ۶۰ تا تموم بشه
من اپتامیل ۱ میدم هردوساعت یبار میخوره وزنش دکتر گفت خوبه دسشویی هم میکنه فقط نفخش زیاد همش باد معده خالی میکنه دخترم 🤣
من ببلاک میدم وزن خاصی نمیده اما سیر میکنه
خوبیش اینه قشنگ سیر میشه میخوابه بدیش اینه همش باید فکر اب با دمای مناسب باشی فکر این باشی یه موقع شیر گیرش نیاد چیکار کنی و اینکه نصف شب همش باید شیشه بشوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.