🙏🙏🙏😘
این جواب ازمایشم خداروشکر هردو اومده پایین
ممنونم زنده باشین نه بابا استرس از همچی بدتر خدا نکنه دور از جون
من خودم هم قند بارداری داشتمو دارم وهم تیروئید که دکتر دارو داد، خداروشکر خیلی بهتره شده وقندم هم با مراعات کنترش کردم دکترم گفتش که خوبه ول کن بابا به خاطر بعضی چرته پرتا آنقدر آدم استرسو دلشوره میگیره برو پیش دکتر غدد
نه عزیزم قرص میده دکترت بخور اوکی میشه
دارومیده
استرس نداره عزیزم برو پیش دکتر بهت دارو میده کنترلش میکنه
برو پیش متخصص غدد من رفتم بهتر شدم الان
نیازباشه دکتردارو میدتت
تحت کنترل باشه اوکیه
اشکال نداره چیزی نیست
برای من بشدت کم کار
حتما به دکترت بگو اگه لازم باشه بهت دارو بده خیلی مهمه
دارو مصرف میکنی.
نگرانی نداره.
چنده؟
نه عزیزم خطر ناک نیست بری دکتر دارو میده کنترل میشه استرس نداشته باش
باید به دکترت بگی بهت قرص میده
نه اگر لازم باشه میری دکتر غدد بهت قرص میده من برای اولی تیروئید کم کار داشتم
نه نیاز باشه دارو میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.