۲۲ پاسخ

ترس همراه با شوق🥹
بی نظییره سزارین
عاشق اون تایم توی بیمارستانم🫠

میخوای بگم موقعه طبیعی چه حسی داشتم😂😕
میگفتم تر قراااااان جان جدتون منو سزارین کنید

استرس خالص... ساعت ده شب بدون همراه... با فشار ۱۹...

بجز قسمت سوند بقیش عالی بود🤩

من واسه سرکلاژ رفتم...
کلا الان محیط اتاق عمل و کردن محل شوخی و خنده کلی باهات گرم میگیرن که اذیت نشی....
من حتی تو بخش زایمانم قبل عمل چند ساعتی بودم پرستارا میومدن قشنگ باهات حرف میزدن از خودشون میگفتن...
پنج شنبه هم بلوک زایمان چند ساعتی بودم بازم همونجوری پرستارا باهات گرم میگیرن که استرس نداشته باشی.

با دکتر و کادر اتاق عمل حرف میزدیم😅عمل من چون بچم بد فرم تو شکمم بود یکمی نسبت ب بقیه بیشتر طول کشید بعدم خوردم ب تعویض شیفت خیلی تو ریکاوری موندم اما همون تو ریکاوری هم دکار بیهوشی اومد نشست کنارم باهام حرف میزد😂😂😂

خیلی زود تموم میشه نگران نباش

حس بی نظیریه هم شوق داری هم استرس ولی دل تو دلت نیست زایمان کنی صدای بچت و بشنوی و ببینیش 🥺🥲
بهترین حس دنیاست🥺♥️

من بیهوش بودم ولی اون لحظه ک ب هوش اومدم درد داشتم و بچمو ک آوردن بهترین حس دنیا بود برام

عزیزم من بهت پیشنهاد میکنم برو طبیعی با بیحسی یعنی عالیییییه عالی اگه گرونی نبود هر سال یه بچه میاوردم

فقط دعا

خیلی حس خوبی بود وقتی صدایه بچموشنیدم خیلی حس قشنگی بود

خیلی حس خوب منتظر بودم بچه ببینم چون تا نزدیک ۴۲ هفته طول کشیده بود و امید اومد بیرون گریه نمیکرد پرستار گفت چرا گریه نمیکنه دکتر یکی زد پشتش و شروع کرد با صدای نازک وظریف گریه کردم منم باهاش گریه کردم

من بیمارستان خصوصی بودم خوب بود اصلا حس اتاق عمل نداره هرکی برای خودش یه طرفی میرفت میگفتن میخندیدن منم با تعجب نگاشون میکردم😂 برام عجیب بود

موقعی که باهات داغ میشه شروع میکنن شکمو باز کن شمارش معکوس برای دیدن نیینت بی نظیره خدایا🥹
پرسنل اتاق عمل موقع اماده کردن بلهات حرف میزنن بهت انرژی میدن شوخی میکنن میخندن خیلی خوبه🫠

دکتر بیهوشی دید دارم بی قراری میکنم منو گرف به حرف اهل کجایی فلان آشنا دراومدیم مامان دکتره با یه مرد تو روستای ما ازدواج کرده بود 😅فک کن حالا تو یه شهر دیگه زایمان کردم اونجا آشنا پیدا کردم یهو دیدم صدای جیغ بچه اومد

زود شد
اون موقع ک صداشو شنیدم دنیا برام قشنگ شد

یه حال ترس استرس ولی پر از شوق دیدار

من طبیعی بودم والا فقط شوهرم فحش میدادم 😐😂

شما کی تاریخ سزارین دارین؟

به به یادش بخیر ۵ دیقه هم نشد اصلااا چ حسی بود دس خودم بود عرروز میرم عمل سزارین😒🤭😂🦦

منم بگید 🥹

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد