۶ پاسخ

من ۲۰ روزگی

قبل ماه رمضون بردم

من ۱۳ روزگی.

من دقیقا یکماهش شد ختنه کردم ۸روز بعدم حلقه افتاد

من ۴۰ روزگی بردم خداروشکر خیلی خوب فقط همون روز گریه کرد شب هم دارو دادم راحت خوابید اصلا اذیت نشدم کسی هم کمکم نکرد

چرا میترسی.. اولی اذیت شدی؟

سوال های مرتبط

مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی