۱۳ پاسخ

تروویتال خوبه

بستگی داره چی به بچه ات بسازه.
گیگوز رو هم امتحان کن

آپتامیل پرونوترا اگه پیدا کنید البته

از اول مگه نمیخورد؟
چقدر میهوره در روز

اتفاقن ببلاک روده ها رو کار میندازه

سوپرامیل.من از روزی ک بچم دنیا اومدم شیرخشکی شد شکمش کار نمی‌کرد هر شیر خشکی می‌دادم چند روز میکشید رفلاکسم‌داشت از اون ب بعد سوپرامیل بهش دادم عالیه روزی یه بار دفع داره

باید چندتا استفاده کنی تا لبینی کدوم میسازه

دختره من با نان ب شدت یبوست داشت در حدی ک مقعدش خون میومد دیگه اپتامیل دادم درست شد البته اینم بگم همه شیرخشک هارو امتحان کردم این تنها مشکلی براش پیش نیاوارد

من شیر خشک نمیدم کلی هیپ تعریفشو شنیدم برا یبوستیاست

نان
اپتامیل
گبگوز

ببلاک کامفورت

بله خداروشکر

پسر منم همش یبوست بود ببلاک کامفورت دکتر نپشتع براش

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی