یه سرلاک خوش مزه بگید ممنون

۷ پاسخ

گندم و هرماشم هست ولی زوده

اصلا سرلاک یبوست نداره
گندم و سیب فرنی

همه طعم واسه دخترم گرفتم دوس داشت خوشمزه بودن
یبوست اینام نشده اصلا
تازگیا طعم گندم و چندمیوه گرفتم براش

گندم وموز
خرما هم خوشمزش

گندم و موز

سذلاک مغزیجات سرلاک گندم خرما میوه ای
البته ارگانیک بازاری نمیدم

موزش یبوست نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی