خانما لکه بینی بعداز چله طبیعیه؟

۴ پاسخ

من بعد سزارین کمتر از یکماه لکه بینی داشتم

من تا۵۵ روز داشتم

طبیعی بودین یا سزارین

نمی‌دونم ولی من هنوز دارم

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی