۵ پاسخ

روشم یکمی پسته می‌ریزی اگه دوست داشتی

ما اول روغن زرد میریزیم بعد آرد تفت میدیم بعد توی ظرف جدا آبجوش میریزم نبات چهارزیره یکمی زعفران آرد و که تفت دادی آبجوش و موادشو می‌ریزی توی آردا بعدم کمش میکنی تا جا بیفته بعدم می‌خوریش ما اینجوری درست میکنیم

این دستورش خیلی خوبه میتونی بجای روغن کلا کره بریزی من دارچینم نمیریزم بستگی ب خودت داره دوست داری بریز

تصویر

اول از همه از عطاری خوب پودر کاچی بخر
بعد یه لیوان ارد الک کن خوب تفت بده و دوقاشق پودر کاچی اضاف کن تفت خورد بهش کره وروغن اضاف کن
بعد تو ی قابلمه چهار لیوان اب و ی لیوان شکر و گلاب و زعفرااااان و مغز هل بزار ی قل بخوره بعد کم کم اضاف کن ب ارد اینا و هم بزن اول خیلی اب داره بزار رو همون شله ملتیم و اروم هم بزن ده دقیقه اخر سرشو بزار و شعله کم که دم بکشه
میتونی فندق و گردو و خلال بادام هم بریزی

بزنی گوگل و از روی فیلم درست کنی خیلی بهتر و کاملتره

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان هانا👱‍♀️ مامان هانا👱‍♀️ ۶ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسلم مامان قندعسلم ۱۲ ماهگی