۱۳ پاسخ

عزیزم لکه سفید قلب بچت چی شد؟؟ چیکار کردی؟؟

سلام عزیزم تو یکی از تاپیکاتون نوشته بودین قلب بچه سوراخ داره ،خواستم ببینم اوکی شد؟

عزیزم فلافل و ابگوشت و ماست یونانی بخور خیلی تاثیر داره

اشگال نداره منم ،خیلی تغذیم خوبه،مولتی،امگا میخورم‌ولی وزن بچم پایین.
بچه قبلیمم تغذیه خوب بود ۲۵۰۰شد وزنش
بعد به شیرم‌افتاد تپل شد

خوب تا ۶ هفته دیگه یه کیلو که زیاد تر میشه دیگه نگران چی هستی بچه ۳ کیلو خوبه دیگه عزیزم مگه نه من نمیفهمم صدک چیه

استرس خیلی تاثیر داره سعی کن غلبه کنی به نگرانیات
واقعا مشکلات و همیشه هست در حال حاضرم کاری از دستمون برنمیاد این چند وقت و به خودت یه استراحت فکری بده

عزیزم شاید ارثیه

سونوی دیگه برو بعدبه دکتربگودارو تقویت کننده بهت بده

آسپرین مصرف نمیکردی؟

۳۵ هفته انقدع وزنش

چرا دیگه استرس برا همه چیز بدهههههه

خیلی کمه عزیزم 🥲حتما چیزای مقوی بخور

این سری برو ی جای دیگه سنو بده ببین بازم خطا داره شاید دقیق نیست سنویی ک میری

سوال های مرتبط