مامانا من بتا دادم مثبت بوده عددشم ۶۵۴ بود کی برم سنو بنظرتون

۶ پاسخ

چند روز تاخیر بودی عزیزم که عددش اینه

تو چند روز تاخیرر

نه خیلی زوده ضرر داره آنقدر سونو زود

س هفته ای ددگه گلم برو ک قلبش همه چیش تشکیل شده باشه خیال راحت برگردی

گلم روبیکا گروه داریم اگه خواستی آیدی بده اد بشی

دو الی سه هفته دیگه برای قلب
اگه دل درد
لکه بینی داری
دو هفته دیگه

سوال های مرتبط