۳ پاسخ

من به بار تایم الان تو رفتم هیچی نشون نداد استرس گرفتم ولی هفته هشت رفتم خداروشکر صدای قلبشم شنیدم
یه کوچولو صبر کن هشت هفته برو

عزیزم میتونی فردا بری داخل شیش هفته هستی
فقط بهت میگن داخل رحمی هست یا خارج رحمی کیسه آب اینا
برا قلب باید هشت هفته تموم بشه بری

دو هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری