ان تی رفتم گفت دختره انومالی گفت پسر
و الان پسره😊
ان تی اصلا دقیق نیست جنسیت
اره عزیزم ان تی به من گفتن 80 درصد پسره ، ولی وقتی رفتم انومالی گفتن دختره خداروشکر 😁😁
دخترهمسایه ماتا۸ماهگی میگفتن دختر سیسمونیشم چیدصورتی دخترونه نزدیک زایمان رفت اخرین سونوگفتن پسره همه ردبردعوض کرد
آره به نظرم به ان تی نباید اعتماد کرد آنومالی دقیق میگه
اینا پیش میاد
بچه جاریمو همش میگفتن دختره
هفته اش بالاتر ک رف ۳۰ هفته اینا گفتن پسره و پسر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.