۵ پاسخ

۳۷/۷بالا نیست. بعد ۴ ساعت دوباره شربت استا بده
واس تب های بالای ۳۹ پروفن بده،
تبش اگه خفیفه با پاشویه و استا کنترل کن

۱۶ کیلو اگر باشه ۴ سی سی باید بهش بدی

بعد از کنترل تب و قطع تب استامینوفن یهو قطع نکن روز بعدی هر ۸ ساعت ادامه بدید

بله تبش با استامینوفن پایین نیومده ایبوپروفن بده ولی چون ایبوپروفن به تنهایی باعث لرز کردن بچه میشه تب یهویی خیلی میاره پایین میگن استامینوفن هر ۶ ساعت باید بدی
ایبوپروفن هم هر ۸ ساعت

اگر تب با استامینوفن پایین نیاد
هر ۶ ساعت استامینوفن بدی
هر ۸ ساعت هم ایبوپروفن بدی
تبش کنترل میشه

سوال های مرتبط