۳۷/۷بالا نیست. بعد ۴ ساعت دوباره شربت استا بده
واس تب های بالای ۳۹ پروفن بده،
تبش اگه خفیفه با پاشویه و استا کنترل کن
۱۶ کیلو اگر باشه ۴ سی سی باید بهش بدی
بعد از کنترل تب و قطع تب استامینوفن یهو قطع نکن روز بعدی هر ۸ ساعت ادامه بدید
بله تبش با استامینوفن پایین نیومده ایبوپروفن بده ولی چون ایبوپروفن به تنهایی باعث لرز کردن بچه میشه تب یهویی خیلی میاره پایین میگن استامینوفن هر ۶ ساعت باید بدی
ایبوپروفن هم هر ۸ ساعت
اگر تب با استامینوفن پایین نیاد
هر ۶ ساعت استامینوفن بدی
هر ۸ ساعت هم ایبوپروفن بدی
تبش کنترل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.