پسر من قطره کولیک ایز میخورد بدتر استفراغ میکرد خیلی هم بی میل میخورد اما الان بهش گریپ میکسچر میدم خیلی بهتر شده
و هروقت چیزی میخوردم حس میکردم اذیتش میکنه بعدش نبات داغ میخوردم رازیانه هم میریختم توش
هیچی همچنان درگیر مخصوصا شبا😢😢😢
کولیک ایز میدادم بعضی وقتا تاثیر نداشت دو سه قطره عرق نعنا رو با آبجوش و نبات رقیق میکردم بهتر میشد
دخترم دو ماه و نیم شد تموم شد
قطری کیدزی کولیک و پدیلاکت میدادم خودمم تغذیمو رعایت مبکردن
کولیف میدم خوب میشه
هیچی درگیریم بعضی وقتا اوج میگیره بعضی وقتا بهتره🥲
کولیک ایز بهش میدم خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.