۶ پاسخ

بخیه ای زدم بعد نطب گریه نکرد با پماد دوسه روزه خوب شد

من به روش حلقه ختنه کردم فقط یکی دو ساعت بعد یکم بیقراری و گریه کرد دیگه تموم بعد ی هفته هم حلقش افتاد

به روش لیزر بود کلا دو روز بود که اونم گریه ودرد نداشت اصلا

به روش لیزری تو ۳روز

ب روش بخیه انجام دادم.تو مطب گریه کرد.دیگ خونه اومدیم تا الان خداروشکر مشکلی نداشت.طی یک هفته کلا خوب شد

من به روش سنتی ختنه کردم ،فقط همون روز اول اذیت شد ، تقریبا تا ۱۰ روز هم پماد زدم، دیگه قرمز نبود و خوب شد

سوال های مرتبط