خانما میشه اب هویچ بخورم یا هنوزم ضرر دازه؟

۱۲ پاسخ

کلا آب هویج بدلیل زیادی ویتامین آ خوب نیست خود هویج بخور

یبار بخوری که اشکال نداره من یبار چند هفته پیش خوردم

اب هویج یه نیم لیوان بخوری یکم بخوری چیزی نمیشه
کلا هرچیزی کم بخوری اشکال نداره

منم هوس جیگر کردم با دنبه 🤣🤣

اینهمه چیز خوشمزه حالا چرا اب هویچ 😅منکه دوسندارم

منم خوردم عزیز

یه نصف لیوان

هرچیزی در حد اعتدال ایرادی نداره. نصف لیوان بخور

دکتر به من گفت اصلا هویچ نخور

من کی چند بار خوردم تا حالا

من اوایل بارداری هم میخوردم

نخور عزیزم
اب سیب بخور
اب انار بخور
اب توت فرنگی بخور

اب هویج به ریسکش می ارزه؟؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد