کلا آب هویج بدلیل زیادی ویتامین آ خوب نیست خود هویج بخور
یبار بخوری که اشکال نداره من یبار چند هفته پیش خوردم
اب هویج یه نیم لیوان بخوری یکم بخوری چیزی نمیشه
کلا هرچیزی کم بخوری اشکال نداره
منم هوس جیگر کردم با دنبه 🤣🤣
اینهمه چیز خوشمزه حالا چرا اب هویچ 😅منکه دوسندارم
منم خوردم عزیز
یه نصف لیوان
هرچیزی در حد اعتدال ایرادی نداره. نصف لیوان بخور
دکتر به من گفت اصلا هویچ نخور
من کی چند بار خوردم تا حالا
من اوایل بارداری هم میخوردم
نخور عزیزم
اب سیب بخور
اب انار بخور
اب توت فرنگی بخور
اب هویج به ریسکش می ارزه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.