۴ پاسخ

دخار من فقط به شب تب کرد دیک چیزی نداشت

بدن بچه ها فرق داره
برای پسر من سبک بود همون روز اول درد داشت روز بعد اوکی بود

خیلی سبکه

منم نزدیکه برای بچها🥲
یه خورده سنگینه ولی عوضش دیگه تا کلاس اولشون انشاالله از واکسن راحت میشیم😍🥰

سوال های مرتبط