مامانا بنظرتون غذای کمکی و شروع کنم یاهنوز زوده؟

۴ پاسخ

من بعد از واکسن 6 ماهگی شروع کردم عجله نکن هر چی دیرتر بهتره

من دکتر گفت از ۶ ماه
بستگی به روند رشد کوچولو داره

من امشب شروع کردم

هرچی دکتربگه من از ۴ماهگی دادم هرماهم میبرمش دکارش میگه هرناه چیا بدم

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی