همسایمون اینکاروکرد...ولی کلی دنگ وفنگ داشت دکتراازکل خانوادش امضاگرفتن..
الان دکترا میگن از سزارین اول باید ۱۰سال بگذره
مامان من بچه اولش سزارین بود دو بچه بعدش رو که فاصله سنی یک سال و دوسال داشتن طبیعی آورده
ولی الان مثل اینکه اجازه نمیدن
فک نکنم بشه
من که دوتا سزارین دنیا آوردم الان میخوام سومی سزارین کنم خیلی سخته بعداز سزارین زایمان طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.