والا من نخریدم
تو ظرفای خودمون غذا میخوره دیگه
چه کاریه هزینه الکی
والا من سرویس دیگشو مسی گرفتم،، حتی کاسه پشقاب قاشق چنگال لیوان ی سینی کوچیک همی اینارم مسی گرفتم،، گفتم استفاده که نداره بذارمسی بگیرم براش یادگاری بمونه،،،، اونارو هزینی میکنی اخرشم هیچی،،، ایناحداقل میمونه
ببین من تصمیم گرفتم، سرویس استیل که کوهنوردان دارن بخرم
یکم گرونه، ولی استیل واقعا خوبه، هم نشکنه، هم از لحاظ تمیزی و بهداشت خوبه
سیلیکونی
بامبو گرفتم ست ظرف غذا سوپ خوری لیوان و قاشق چنگالش
عزیزم اگر قیمت برات مهم نیست و بیشتر هدفت اینه جنسش خوب باشه کیکابو بگیر من یه ست خریدم۲ و نیم شد.شبیه ملامینه ولی خیلی باکیفیته
من خیلی دوس داشتم از این ملامین ها یا بامبو های معمولی بگیرم زیر یکتومن هست ولی دیدم رنگاشون به مرور میشه یا زود ترکبرمیدارن و کهنه میشن
مخصوصا بامبو ها زود رنگ میبازه ملامین هم رنگ هاشون برای بچه خوب نیست چون میخوای غذای شل و داغ بریزی .
ارکوپال طرح کودک برای دختر گرفتم و از همون استفاده کردیم این ۶ سال. برای خوراکی های دم دستی ظرف بامبو که هم سبک باشه و هم نشکن که اسیب به خودش نرسه. ظزف بیرون بر برای غذا هم فلاسک غذا استیل که گرم نگه داره برای وقتی که کوچولو بود
ملامین از همه بهتره
من ظروف بامبو خریدم
من چینی و سرامیک رو ترجیح میدم حتی با وجود اینکه ممکنه بشکنه ولی سالمتره
ظروف طبخ غذا هم بنظرم پیرکس خوبه و همینطور تفلون تا وقتی خط و خش نیفتاده باشه
من برای اولی همه جنسی رو امتحان کردم، حتی چوبی و ملامین هم شکست. هرچند ماه یکی خریدم. اما چینی خیلی خوب بود الان چندساله داره استفاده می کنه
من خیلی رو این ظرف غذا تحقیق کردم
چینی از همه چیز بهتره اما خطر شکستن و اسیب به بچه رو داره
بعدش ملامین خوبه
من این ست هی اور شی رو گرفتم
من آکروپال مامانم خرید
من بامبو خریدم براش
من این ست هی اور شی گرفتم خیلی کیفیتش خوبه
من ملامین براش گرفتم بامبو مارک کیکابو میگن بامبو هم خوبه
من بامبو گرفتم چینی رو بچه میشکنه میکوبه بهم خطرناکه سیلیکونی هم فقط برا صتدلی غذا خوبه غیر اون کارایی نداره البته من سعی کردم وسایل کاربردی بگیرم زیاد چسی چسی نیام بازم سلیقه ایه😂
بامبو خوبه من برای دخترم گرفته بودم مارک چیکو راضی بودم
چیکو بگیر بامبو نگیر زود شکست قاشقش مال من
تو دنیا دنیا هزینه کن اخرم تو پیاله سرویست بهش غذا میدی 😂
منم بامبو گرفتم الکی خوب نیس هزینه کنی
ملامین
من براش چینی خریدم
من بامبو خریدم
ولی از دستت بیوفته و اینا احتمال شکستنش هس
اول چینی خوبه بعد بامبو
من سیلیکونی گرفتم راضی نیستم زیاد
همون ظرفای ما
من سلیکون خریدم عزیزم
سیلیکونی خارجی پارابن فری
بامبو
چینی از همشون سالم تره
ولی میخوای نشکن باشه ظروف بامبو بگیر
من برای بوفه ۵ تیکه اکروپال خریدم
اما برای استفاده از ۶ ماه بامبو گرفتم از سیلیکونی بهتره
سیلیکونی چیکو گرفتم اصلا راضی نبودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.