میگم مامانا من الان فک کنم ۱۴ هفتمه یا ۱۵ ب کمر میخوابم اشکال نداره

۴ پاسخ

میگم من کمرم خیلی درد میکنه میخوام ب پهلو بچرخم دهنم سرویس میشه

والا من بیشترش به کمر میخوابم به پهلو میخوابم پهلوهام درد داره رو کمر راحترم

من از دکترم پرسیدم گفت تا آخرشم اشکال نداره در حد ده دقیقه یه ربع که خستگی در بره ولی خب موقع خواب که آدم دست خودش نیست چیزی متوجه نمیشه!

تا هفته ۱۷ مشکلی نی خودتو عادت بده ب. پهلو بعدا سختت میشه

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری