من انترامیل میخورم
آره عزیزم بگیر بخور ...من موزشو با شیر میخورم بهتر از طعم های دیگه س
یه قوطی بخر اگر تونستی بخوری یکی دیگه هم بخر . من میخورم یه جوری میشم
ی لیوان با یک ساعت فاصله از صبحونت بخور ی لیوان اخر شب موقع خوابت
من خودم دوس دارم بخورم حیف قند بارداری گرفتم
سلام عزیزم اره
اگه قندنداری بگیر بخور خیلی ها میخورن واقعا وزن بچشون بالا رفتن عالی شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.