۳ پاسخ

عزیزم مبارک باشه دوقلوهاااا به دنیا اومدن 🥰🥰🥰🥰
اسماشون رو چی گذاشتی ؟؟
به نظرم وقتی سیر نمیشن بهشون بیشتر بده ۹۰ تا بده هیچ مشکلی نداره ای ار برای رفلاکسه دیگه

بخاطر رفلاکس ترسیدم بیشتر بدم

خب ۹۰ تا کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی