کسی تو هفته من گاهی اوقات زیر شکمش نبض زده اگر زده دلیلش چیه

۵ پاسخ

منم نبض حس میکنم نمیدونم برا چیه

اون نبضی که زیر دلت حس می‌کنه بخاطر گشاد شدن رگ هاست زیر دلتم رگ هست تو بارداری خون‌رسانی بیشتر سریع تر میشه برای همین زیر دلت نبض میزنه چون تو رگ زیر دلت خون سریع تر جریان داره بیشتره

منم گاهی اینجور میشم
ولی بیشتر احساس میکنم باد و نفخه که دور میخوره تو روده ها
حالت نبض احساس میشه

عادی اگ خونریزی نداشته باشی

من همه بلا سرم اومده

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تپلی🩵👦🏻 مامان تپلی🩵👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد