منم نبض حس میکنم نمیدونم برا چیه
اون نبضی که زیر دلت حس میکنه بخاطر گشاد شدن رگ هاست زیر دلتم رگ هست تو بارداری خونرسانی بیشتر سریع تر میشه برای همین زیر دلت نبض میزنه چون تو رگ زیر دلت خون سریع تر جریان داره بیشتره
منم گاهی اینجور میشم
ولی بیشتر احساس میکنم باد و نفخه که دور میخوره تو روده ها
حالت نبض احساس میشه
عادی اگ خونریزی نداشته باشی
من همه بلا سرم اومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.