عزیزم خواب زن چپه
تو بارداری عادیه عزیزم،منم همش خواب میبینم زبونم لال عزیزانم فوت شدن،بخاطر فعال بودن هورمونهای بدن هست
این خوابا طبیعیه . من از اول بارداری خوابای بد میبینم .
تو ماه رمضون خواب بد هم خوب تعبیر میشه نگران نباش
عمرش طولانی میشه نترس🥹😍
تو حاملگی خیلی خوابای عجیب میبینیم. فقط یه خواب بوده. حاصل فکر مشغولیای روزانمون.
صدقه بده عزیزم
زن باردار خواب پریشان زیاد میبینه اهمیت نده
طبیعیه بخاطر نگرانی و استرسته که داری
فکر بچتی ممکنه این خوابا ببینی
سوره یاسین حجرات هم بخون همیشه نخوندی هم موقع کار کردن صوتی بزار گوش بده
من خواب دیدم رفتم سونو گفتن پسره
این قدر میگن ما لکه بینی داریم من روزی 20بار میرم سرویس چک میکنم افسردگی گرفتم
یه مطالب خوب هم حد اقل بزارن
نگران نباش. خواب زن چپه ولی ادم حالش بد میشه من همزاد دارم هر شب از این خواب ها میبینم
ازین بدتر که نیست بعد یکدفعه میرفتم به ی خواب دیگه انگار به همه میرم تو خواب سلام میکنم انقد خواب وحشت ناک دیدم
باز من خواب دیدم یکی برامن طلسم نوشته که تو زندگیم بدبیاری بیارم
سلام وای چرا منم دیشب این خواب دیدم تو خواب دیونه شدم
بخدا اینقدر تو این برنامه هی از خون ریزی. زایمان زودرس. فلان فلان میگن من دیونه شدم اصلا ارامش ندارم
نگران نباش عزیزم طبیعی بخاطر نگرانی ها استرسی که داری اینجور خوابا ببینی من یه خوابا میبینم شاخ در میارم 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
فکر بد نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.