۱۰ پاسخ

ای جان ان شالله ک میمونه برات

شاید انشاالله که همین باشه منم شنبه میرم یه دکتر دیکه

چند بودی قبلش

انشالله خیره .. سرکلاژم ک باشی سرویکس کوتاه بشه چی میشه منم سرکلاژی ام 🥺

حتما شفع گرفتی شک نکن

به به چه خوابی عزیزم خیره انشاالله

انشالله خیره،استرس ب خودت نده عزیزم دل ببند ب خدا،تو ای ماه عزیز نذر کن حضرت فاطمه زهرا ناامیدت نمیکنه

باید استراحت مطلق داشته باشی، دراز کش

عزیزم ب فال نیک بگیر و ب هیچ چیزی فک نکن توکل ب خدا و اهل بیتش ایشالا ک صحیح و سلامت نی نی هامونو بغل میگیریم شک نکن

خیره ان‌شاالله
دل بسپار به خدا
گر نگهدار من آن است که خود می داند
شیشه را در یال سنگ نگه میدارد

سوال های مرتبط

مامان نیکی و حافظ مامان نیکی و حافظ ۱۰ ماهگی
مامانای یزدی♡
یه تجربه شخصی از پیدا کردن دکتر در یزد

من از اول باردارین چندین دکتر عوض کردم هیچ کدوم به دلم نمینشست یا چهار تا چهار تا میفرستادن تو یا دکترای بی حوضله ای بودن که شرح حال هم نمیگرفتن اضلا با مریض حرف نمیزدن خلاصه این دلایل باعث میشد من عوضشون کنم
یکی از دوستانم که ماما هستش دکتر ساناز عمادی رو بهم معرفی کردن و گفت دکتر خیلی جوون با دقت و تحصیل کرده ایه من خیلی قبولش دارم
امروز رفتم پیشش
عالی بود از همه لحاظ مطبش داخل خیابان کاشانی ساحتکان پزشکان مریم بود فوق العاده تمیز و شیک همه چی مرتب و با دیسیپلین
معطلی خیلی کم
اخلاق دکتر بیست بود و اینکه یه نفر یه نفر داحل میرفت سونوگرافی داخلی و شکمی داشت همونجا تو یه اتاق تمیز و جدا گانه ی دیگه
من چون راجب دهانه رحمم بهم استرس داده بود کاملااااا منو اروم کذد و گفت همه چیز امنه حتی تو سونو انگار کلاس درس بود بهم توضیح داد ببین اینجا دهانه رحمه و کاملا بستست
و اولین دکتر توی عمرم بود که دیدم شمارشو به کسی میده
حتی شماره هم بهم داد
خلاصه اگر تو انتخاب دکتر موندین حتما یه سر به خانم عمادی بزنین من که واقعا باهاشون ارتباط گرفتم