۱۱ پاسخ

به به به سلامتی
دیدیش اولین چیز بگو سبحان الله الحمدالله شکر الله بعد باهاش حرف بزن 🥰🥰🥰🥰

عزیزممم😍😍ماروهم دعا کن🥺من ک دیگ دل تو دلم نیست این دوماهم بگذره

انشالا بسلامتی زایمان کنی برای ماهم دعا کن

پماد شقاق سینه بزن از همون روز اول که شروع کردی به شیر دادن حتی اگه نداری چون برای من زخم شد هنوز درگیر درهای زخم سینه هام هستم

تاپیکام ببین

فقط اصلا به خودت فشار نیار بعد عمل قشنگ استراحت کن لباس گرم بپوش جوراب بپوش سرتو گرم نگه دار درد داره ولی ده روز تحمل کنی راحت میشی به شرطی که ده روزو خوب استراحت کنی حتی اگه حس کردی توانایی کار کردن داره

انشاالله ب سلامتی گلم 😍

خوش ب سعادتتتت

من بهترین خاطره عمرم زایمانمه خیلی خوب بود

اصلاااااا استرس نداشته باش خییییلی خوبه بعدش که اومدی خونه حتما شیاف استفاده کن اگه درد داشتی

من ۱۲ اسفند ساعت ۸ صبح انشالله

سوال های مرتبط