۱۲ پاسخ

کمکی رو کم کم از 4 ماهگی شروع کنی خوبه
دکترای بین الملل اینو میگن
دکتر بچه های منم گفت از 4 ماهگی
من از روزی ی سر قاشق حریره بادوم شروع کردم کم کم زیاد کردم
دکترای ایران بعضیا میگن 6 ماهگی

دخترای من دو چهارماهگی واسه واکسنشون وزنشون۶۲۰۰بود

سلام عزیزم. دکتر بچه های من گفت از پایان شش ماهگی کمکی رو شروع بکن. واسه وزن گیریشون من تا الان از ۲۰روزگی مولتی ویتامین پدیابست میدم ک عالیع قطرع آهن هم از چهارماهگی میدم بهشون

وزن تولد چنده دکتر ب من گفت چهار ماهگی بایذ دوبرابر وزن تولد باشع. وزنش

ماشالله وزن شون خوبه ، چون دوقلوان ، بازم خوبه مشخصه ماشالله بهشون میرسی افرین مادر زحمتکش👍

من از ۵ ماهگی شروع کردم به غذای کمکی ، ولی شما دوست داری از پنج ماه نیم شروع کن یعنی دو هفته مونده باشه به ۶ ماهگی

اتفاقا الان بهترین زمان برا شروع غذای کمکی وزن دهی

تا ۴ ماهگی ماهی یک کیلو از ۴ ماه به بعد ماهی ۵۰۰ گرم وزن اضافه می کنن

وزنگیریش اوکیه‌.منم پسرم ۳ تا ۴ ماهگی ۶۰۰ گرم گرفته دکترش خیلی راضی بود.البته تا ماه قبلش دایم اضافه وزن داشت

دیگه طبیعیه از این به بعد همینقدر شایدم کمتر بگیره هر ماه

پسرمم تو پنج ماهگی وزن نگرفته

دیگه ماههای بالاتر اضافه وزنشون فکرکنم درهمین حد نرماله

سوال های مرتبط