خیلی خیلی ممنونم عزیزم از راهنماییتون
دختر من هم هیچی نمیخوره خسته شدم بخدا
وزنش متوقف شده
آزمتیش خون ویتامین دی تیروئید و ادرار فقط بده
آزاد زیر دو تومن میشه
پسر منم استپ وزنی داشت پارسال. تابستون حتی بدترم شد هرچی میدادم میخورد باز وزن کم میکرد اصلا اشتها نداشت
خودم بردم فقط اینارو دادم چکاپ کامل ندادم
کم خونی و کمبود ویتامین دی داشت
دارو داد دکتر اصلا انگار اشتهاشم برگشت
یه دوره هم بهش زینک دادم یک ماهه
خداروشکر از تابستون که ۱۵/۳۰۰ بود الان شده ۱۶/۵
با اینکه کل زمستون هم مدام مریض شده سرما خورده و هی غذا نخورده
اگر مریض نمیشد احتمالا بیشتر هم اضافه میکرد
یه کار دیگه اینکه من بشقابشو بزرگ کردن یعنی دیگه تو بشقاب کوچیک غذا نریختن اینجوری انگار بیشتر میخورن ولی مطمبنم ویتامین ها هم کمک کرده
بعد اینکه رو پلو ش تا مدتها روغن زیتون میریختم
آحیل هر روز یه کاسه کوچیک میدادم الان دیگه هر روز نمیدم
به جاش الان هر روز یا یه روز درمیون تخم مرغ آبپز میخوره
در کل هم بد غذا بوده همه چی نمیخوره
موز هم تقریبا هر روز میدم
دیگه مجموع همه اینا باهم باعث شد یکم وزن بگیره بهتر شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.