آمپول زدم و یه هفته دیگ موعدمه نمدونم چی بشه
منم دو روز قبل دوتا زدم
الان یه طرف شکمم خیلیی دردمیکنه
شماهم درد دارین ؟؟
سلام من زدم فولیکول ۱۶ و۱۸ و۱۹ داشتم الان ۹ روز گذاشته دیروز بی بی چک گذاشتم هاله انداخت نمیدونم اثر امپول اثر امپول تا چند وقت میمونه؟
من زدم فردا میشه دقیق ۱۴روز و موعدم هم هست دیگه سپردم دست خدا
سلام عزیزم منم بهمن ماه زدم که نتیجه نگرفتم و بعد۱۷ روز پریود شدم حالا یه استراحت داده تا پریودی بعدیم که ۱۷ اسفند باز امپول هاش ام جی بده
روز سوم ازادسازیم
علائم چیا دارین
من هشت روزه آزادسازی زدم
سلام منم زدم و چشم انتظارم
سلام عزیز من آمپول آزاد سازی زدم
منم زدم ، مناسفانه منفي شد
سلام عزیزم
من ازاد سازی زدم و خدا روشکر گرفت برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.