سلام مامانا
بچه هاتون به پستونک چی میگن ؟

۱۸ پاسخ

اوتاد
انقد ک افتاد بهش گفتیم افتاد فک میکنه اسمش اوتاد😂

پو پوس

بِبِلو ،اسم مارکش اینه پریسانم یاد گرفته بهش میگه ببلو😂

میگه پس . نمیتونه حرف بزنه یا انگشتاشو باز و بست می‌کنه یعنی اونی ک با دستم میگیرم و بده 😃

نام نام

دومبه🤨

من ترکش دادم 😁

من دخترم میگفت ایش

پستونک

همه 😶🙃

میگفت ممه

پسی

می می

ععیی😅

من دو ماه پیش ترکش دادم اونت میدادم ولی انگار فکش داشت خراب میشد

پس پس
پ پس😍😂

نام نام😂

پسی🤣

سوال های مرتبط

مامان Asena & Anisa❤️ مامان Asena & Anisa❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری