عزیزم روغن محلی بمال سر سینت خوب میشه منم اونجوری بودم تازه امروز خوب شده
منم تا ۴.۵ روز اول همینجوری بودم الان خداروشکر خوب شده
داخل دهنش کوچیکه بحاطر همون کرم شقاق سینه شیردهی بخر بعد زایمان بگو
هیچی فقط باید تحمل کنی تا این دوره بگذره من همه راها رو رفتم اون موقع هیچی اثر نکرد 🥲
تحمل کن خوب میشه
کرم شقاق سینه بزن اگه زخم شده
باید بچپونی ت دهنش نمیگیره نداره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.