۱۶ پاسخ

اول شیردهی اونجوریه کم کم خودش درست میشه

چون بچه شیر میخوره هیچی نزن بهش مال من جوری دوتاش زخم شد ک شیر مبخورد دلم ضعف میکرد انقد درد داشت دکتر گفت فقط شیر خودتو بزن منم وقتایی ک بچه خواب بود تند تند شیر میدوشیدم میزدم رو زخم هاش زود خوب شد

بالم شقاق سینه اگزاسین
من چند روز زدم خوب شد

قبل شیر دادن از شیر خودت بزن به سر سینت بعد سعی کن هاله قهوه ایی رو بذاری تو دهنش

شیر خودتو بزن با آد حتی بهداشت ب من گف آد هم رو سینت باش لازم نیس بشوری..بدی بچه

شیر خودتو بمال روش سریعا خوب میشه
نیازی به این‌همه کرم های گرون هم نیست

زیاد آب نزن و از شیر خودت بزن به سینت با هوا خشک بشه

روغن حیوانی بمال بهش وقتی خواستی بزاری دهنش با شامپو بچه بشور

پماد شقایق سینه

خودش خوب میشه یکی دوروزدیکه

من یکی از دوستام ک تازه بچه دار شده بهم گف حتما اینو بخرم چون عالیه و چون با موم عسله تو شیردهی مشکلی ایجاد نمیکنه و ب شست و شو نیاز نداره

تصویر

پماد ماتیلدا هم خیلی خوبه

یه خانمی گفت اینو ۳بار استفاده کرده عالی بوده
منم ذخیره کردم اگه نیاز شد بگیرم

تصویر

من شنیدم میگن روغن زیتون خیلی خوبه بزن بعد خواستی به بچه شیر بدی سرشو بشور

میگن شیر خودت بمال به نوک سینه ات

یه نمونه هست میگن واسه شقاق سینه
از اونا بزن

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد