بچه ها فشارم رفته رو ۱۴/۸
ضربان رو ۹۱

۷ پاسخ

باید حتما بررسی بشی فشار خون بارداری خطرناکه

فشارت بالاس یه دونه خیار بدون نمک بخور ابم زیاد بخور، گریپ فروت هم خوبه
باز نیم ساعن دیگ مجدد بگیر بالا بود برو ببمارستان

دوباره فشارتو گرفتی؟
ببین منم این دستگاه رو دارم خطا دارع گاهی دو سه بار دیگم بگیر

برای فشار تخمه شربتی بریز توی آب بخور
اگر حالت خوب نیست حتما برو دکتر

بالاس

فشارت خیلی بالاست
برو دکتر

بالاس. فشارت

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱۰ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی